• Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia cultura 15. 09. 2016

Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Dijous, s'estrena el nou programa de cultura de TV L'H

Tot ja està enllestit perquè a les 20h del vespre d’aquest dijous comenci a caminar 'Taquilla Inversa', la nova aposta cultural setmanal de TV de L’Hospitalet. De la mà de la Laura Alsina coneixerem les diferents propostes cultural de la ciutat, amb concursos, teatre, música, llibres, gastronomia, art i actuacions a plató.

Avui dijous, la primera convidada serà la cantant Lidia Guevara que també farà una actuació en directe. A més, i de la mà de la secció 'L’H gastronòmic', que es farà un cop al mes, s’estrenarà un concurs que vol i interactuar amb el telespectador a través de les xarxes socials. Se sortejarà una tapa i una canya al Celler 1912 entre tots aquells que facin un “m’agrada” i segueixin la pàgina del Facebook del programa o bé facin un retweet, a la pàgina de Twitter.

També s'estrena la secció “Instagramers” que vol recollir imatges de la ciutat i les seves diferents cares, de la mà de @instalhospi.

Podreu estar informats de totes les estrenes de cinema i a la secció de llibres, les biblioteques de la ciutat ens faran recomanacions.

El Pren-ne Nota, l'agenda d'activitats,  es manté a la graella de programació els dimarts, dimecres i divendres a les 19:45h en un format més breu.

El programa es podrà consultar a la carta a L'Hdigital.

Imprimir
« Enrere

L'OAC es reestructura per reforçar els canals no presencials

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 04. 08. 2020

L'OAC es reestructura per reforçar els serveis no presencials

Es dobla la capacitat de l'atenció telefònica i s'oferiran nous tràmits telemàtics

La limitació d'aforament establerta arran de la crisi de la COVID-19 ha fomentat la reestructuració dels serveis que ofereix l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). Així, es prioritzarà l'atenció telefònica i telemàtica amb l'objectiu de reduir el nombre d'usuaris presencials i millorar l'eficàcia del servei.

Una tendència que el confinament ha acabat de confirmar, i és que en els darrers mesos l'OAC ha atès 14.000 trucades mensuals, quan fa tot just un any aquesta era xifra se situava al voltant de 7.500. Per aquest motiu, el telèfon d'atenció 010 ha doblat també el número d'operadors. 

Un increment de treballadors que durant el mes d'agost haurà de permetre mantenir l'atenció d'aquells serveis municipals tanquen per vacacances.

Des de l'OAC també s'estan reforçant les eines telemàtiques, de manera que s'habilitarà l'opció de descarregar i presentar digitalment nous tràmits, com ara els relacionats amb el padró.

En aquest sentit, l'OAC es proposa centralitzar algunes de les gestions que actualment han de fer-se des d'altres organismes i oficines municipals per consolidar-se com el referent de l'atenció ciutadana de L'Hospitalet. Així, des de l'OAC s'oferiran els tràmits més demandats i que tenen un caràcter més general, mentre que l'atenció presencial es reservarà per aquells casos més específics o que requereixin la presència de l'usuari.

Des de l'inici de la pandèmia, les qüestions més sol·licitades pels usuaris de l'OAC han estat les relacionades amb consultes tributàries i ajuts socials.