• Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia cultura 15. 09. 2016

Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Dijous, s'estrena el nou programa de cultura de TV L'H

Tot ja està enllestit perquè a les 20h del vespre d’aquest dijous comenci a caminar 'Taquilla Inversa', la nova aposta cultural setmanal de TV de L’Hospitalet. De la mà de la Laura Alsina coneixerem les diferents propostes cultural de la ciutat, amb concursos, teatre, música, llibres, gastronomia, art i actuacions a plató.

Avui dijous, la primera convidada serà la cantant Lidia Guevara que també farà una actuació en directe. A més, i de la mà de la secció 'L’H gastronòmic', que es farà un cop al mes, s’estrenarà un concurs que vol i interactuar amb el telespectador a través de les xarxes socials. Se sortejarà una tapa i una canya al Celler 1912 entre tots aquells que facin un “m’agrada” i segueixin la pàgina del Facebook del programa o bé facin un retweet, a la pàgina de Twitter.

També s'estrena la secció “Instagramers” que vol recollir imatges de la ciutat i les seves diferents cares, de la mà de @instalhospi.

Podreu estar informats de totes les estrenes de cinema i a la secció de llibres, les biblioteques de la ciutat ens faran recomanacions.

El Pren-ne Nota, l'agenda d'activitats,  es manté a la graella de programació els dimarts, dimecres i divendres a les 19:45h en un format més breu.

El programa es podrà consultar a la carta a L'Hdigital.

Imprimir
« Enrere

Campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Sta. Eulàlia

  • Campanya informativa sobre bones pràctiques comercials a Sta. Eulàlia

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 15. 04. 2019

Campanya informativa sobre bones pràctiques comercials a Sta. Eulàlia

Es durà a terme al llarg d'aquesta quinzena d'abril

L’objectiu de la campanya informativa, impulsada per l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona, és millorar la informació entre els comerços de la ciutat sobre els drets de les persones consumidores. Durant quinze dies, tècnics de comerç avaluaran i assessoran els establiments del barri.

L’Ajuntament, a través de la Regidoria de Comerç, posa en marxa una campanya informativa de bones pràctiques comercials al barri de Santa Eulàlia, que es durà a terme a partir d’aquesta segona quinzena del mes d’abril.

L’objectiu de la campanya és informar els comerciants sobre els aspectes més destacats quant a l’atenció a les persones consumidores: normativa de preus, fulls de reclamacions o cartells d’informació que han de tenir les botigues, entre d’altres qüestions.

Aquesta activitat és fruit de la col·laboració entre la Diputació de Barcelona i la Regidoria de Govern de Comerç i Drets dels Consumidors, en els àmbits de l’atenció a les persones consumidores, i de suport i assessorament al comerç.

Els tècnics que visitaran els comerços i establiments han estat designats per la Diputació de Barcelona i faran avaluació en cada cas, mitjançant una enquesta, del grau de compliment de la normativa. Els responsables dels establiments rebran els resultats i se’ls assessorarà en els dubtes que puguin sorgir o en tot allò que calgui millorar.

Aquesta actuació informativa ja s’ha realitzat en passades edicions en altres barris de la ciutat i, segons informa l’Ajuntament, la voluntat és fer-la arribar a totes les zones i eixos comercials de L’Hospitalet.