• Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia cultura 15. 09. 2016

Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Dijous, s'estrena el nou programa de cultura de TV L'H

Tot ja està enllestit perquè a les 20h del vespre d’aquest dijous comenci a caminar 'Taquilla Inversa', la nova aposta cultural setmanal de TV de L’Hospitalet. De la mà de la Laura Alsina coneixerem les diferents propostes cultural de la ciutat, amb concursos, teatre, música, llibres, gastronomia, art i actuacions a plató.

Avui dijous, la primera convidada serà la cantant Lidia Guevara que també farà una actuació en directe. A més, i de la mà de la secció 'L’H gastronòmic', que es farà un cop al mes, s’estrenarà un concurs que vol i interactuar amb el telespectador a través de les xarxes socials. Se sortejarà una tapa i una canya al Celler 1912 entre tots aquells que facin un “m’agrada” i segueixin la pàgina del Facebook del programa o bé facin un retweet, a la pàgina de Twitter.

També s'estrena la secció “Instagramers” que vol recollir imatges de la ciutat i les seves diferents cares, de la mà de @instalhospi.

Podreu estar informats de totes les estrenes de cinema i a la secció de llibres, les biblioteques de la ciutat ens faran recomanacions.

El Pren-ne Nota, l'agenda d'activitats,  es manté a la graella de programació els dimarts, dimecres i divendres a les 19:45h en un format més breu.

El programa es podrà consultar a la carta a L'Hdigital.

Imprimir
« Enrere

Hispack i Graphispag presents a Fira Granvia fins al 27 de maig

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 25. 05. 2022

Hispack i Graphispag presents a Fira Granvia fins al 27 de maig

Mostren el poder del packaging per innovar processos industrials i hàbits de consum

La industria del packaging desplega tota la seva innovació a Hispack. Del 24 al 27 de maig la fira espanyola de l’envàs i l’embalatge és present a Fira Granvia amb 700 expositors directes i 1.100 marques representades per mostrar resultats concrets i noves aplicacions en sostenibilitat, digitalització i experiència en l’ús del packaging.

Els salons Hispack i Graphispag, referents per a la industria espanyola de l’embalatge, l’envasament i la impresió tornen a Fira Granvia després de dos anys sense poder celebrar-se. Fins divendres, 1.100 marques i més de 725 d’expositors d’una vintena de països es reunirán amb solucions per a aquest dos sectors.

Hispack omple Fira Granvia amb tecnologia, materials i solucions de packaging. La sostenibilitat és el tema principal d’aquesta edició, accelerat pels nous canvis legislatius que afecten als envasos i per una major eco-conscienciació social.

El 60% de l’oferta d’Hispack correspon a equips i maquinària de packaging, embotellat, etiquetat, codificació, procés, automatització, robòtica i logística. La resta presenta materials, acabats, PLV i elements d’envasos i embalatges específics per diferents sectors industrials i de consum, així com per a la distribució, l’ecomemerce i el retail.

Hispack se celebra enguany amb Graphispag, el saló de la indústria gràfica i comunicació visual que ocupa el Pavelló 1 i que reuneix gairebé un altra centenar d’expositors. Aquesta aliança facilitarà a marques i impressores d’envasos, embalatges, etiquetes i publicitat conèixer les darreres novetats en tecnologia gràfica, personalització, disseny, formes i acabats d’impressió.

Hispack té com a objectiu estratègic la intenacionalitat. Considerada una de les tres primeres fires de packaging europees, és la porta d’accés al mercat ibèric i pont comercial amb països de la Mediterrània i Llatinoamèrica.

La industria espanyola del packging ha mostrat excel.lents resultats malgrat la pandèmia, amb una facturació de més de 29.000 mil.lions d’euros.