• Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia cultura 15. 09. 2016

Cultura, gastronomia, humor, música i poesia, els ingredients del 'Taquilla Inversa'

Dijous, s'estrena el nou programa de cultura de TV L'H

Tot ja està enllestit perquè a les 20h del vespre d’aquest dijous comenci a caminar 'Taquilla Inversa', la nova aposta cultural setmanal de TV de L’Hospitalet. De la mà de la Laura Alsina coneixerem les diferents propostes cultural de la ciutat, amb concursos, teatre, música, llibres, gastronomia, art i actuacions a plató.

Avui dijous, la primera convidada serà la cantant Lidia Guevara que també farà una actuació en directe. A més, i de la mà de la secció 'L’H gastronòmic', que es farà un cop al mes, s’estrenarà un concurs que vol i interactuar amb el telespectador a través de les xarxes socials. Se sortejarà una tapa i una canya al Celler 1912 entre tots aquells que facin un “m’agrada” i segueixin la pàgina del Facebook del programa o bé facin un retweet, a la pàgina de Twitter.

També s'estrena la secció “Instagramers” que vol recollir imatges de la ciutat i les seves diferents cares, de la mà de @instalhospi.

Podreu estar informats de totes les estrenes de cinema i a la secció de llibres, les biblioteques de la ciutat ens faran recomanacions.

El Pren-ne Nota, l'agenda d'activitats,  es manté a la graella de programació els dimarts, dimecres i divendres a les 19:45h en un format més breu.

El programa es podrà consultar a la carta a L'Hdigital.

Imprimir
« Enrere

Com demanar cita online al CAP

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 02. 11. 2021

Com demanar cita online al CAP

Es vol evitar temps d'espera i fer més eficient l'assistència sanitària

 El nou sistema de cita online als centres d’atenció primària funciona a través d'internet o de l'aplicació La Meva Salut, amb el codi identificador de la targeta sanitària. Es podrà demanar dia i hora, però explicant el motiu de la consulta, i només quan realment calgui que ens visiti un metge o un infermer.

Es podrà escollir el motiu de la consulta com ara malaltia, vacunació, tramitar una baixa o fins i tot renovar el pla de medicació, entre d’altres. L'objectiu és evitar temps d'espera i fer més eficient l'assistència sanitària i fer menys burocràcia. Segons el motiu, el sistema donarà una resposta, que no sempre serà una visita presencial i és per això que caldrà explicar el motiu de la consulta.

Es podrà programar directament una visita CAP amb el metge de família, pediatria i infermeria que cadascú tingui assignats, i amb altres professionals de la salut, com ara el personal administratiu d'atenció ciutadana. També es podrà programar una cita amb odontologia, salut sexual i reproductiva o treball social.

Ara bé, les visites als serveis d'atenció especialitzada, com ara les proves diagnòstiques o les consultes amb determinats especialistes, hauran de ser prescrites per un professional de l'equip d'atenció primària del CAP de referència o del servei d'urgències que hagi atès el pacient.

Un auxiliar administratiu personalitzat

Tots els usuaris tindran un auxiliar administratiu, igual que ara té metge i infermer. Part de la seva feina serà estalviar paperassa al metge, i vetllar per facilitar la gestió de proves del pacient, per exemple, una tasca que fins ara havia de dur a terme el mateix usuari.

A la pràctica, es podrà continuar demanant hora per telèfon, al taulell o via la web de cita prèvia, on es faran més evidents els canvis.