Entrevista de L'Informatiu - Josep Mª Huguet, delegat a L'H Gremi Hotels de Barcelona Reproduir video

Entrevista de L'Informatiu - Josep Mª Huguet, delegat a L'H Gremi Hotels de Barcelona

Destaquem Tots els vídeos

  • Video:

    Entrevista de L'Informatiu - Josep Mª Huguet, delegat a L'H Gremi Hotels de Barcelona

  • Video:

    L'Informatiu 04-06-2020

  • Video: 03-05-2020

    03-05-2020

    Aula L'H 3 de juny - Entrevista Jaume Graells i novetats FP

  • Video: 03-06-2020

    03-06-2020

    Entrevista de L'Informatiu - Pepe Castro, tinent alcalde Convivència i Seguretat

  • Video: 03-06-2020

    03-06-2020

    L'Informatiu - 03-06-2020

  • Video: 02-06-2020

    02-06-2020

    Veïns - Canvi climàtic i medi ambient amb José Luis Casanova

    I Manuel Domínguez parla de la pèrdua dels terrenys de La Marina

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia societat 14. 10. 2015

Problemes d'accessibilitat a l'estació d'avinguda Carrilet de la L1

Informació aportada per Òscar Martínez a la secció de Participació ciutadana

Òscar Martínez ens ha fet arribar via Twitter aquesta informació sobre problemes d'accessibilitat a l'estació del metro d'avinguda Carrilet, un problema que l'afecta directament. Publiquem la seva informació a la secció de Participació ciutadana.

Per entendre la meva denúncia us suggereixo que llegiu primerament l’annex d’aquest document on hi ha la carta de denúncia que he fet arribar a TMB i l’Agència Catalana de Consum. A continuació us faig un resum però ho comprendreu millor amb l’annex 1 del final que s’identifica com a RECLAMACIO FETA A TMB.

La meva denúncia es situa en una falsa accessibilitat que hi ha a la parada de Metro AvInguda Carrilet. De forma resumida:

Per tal de poder entrar o sortir del metro, les persones que utilitzen cadira de rodes o bé porten un cotxet amb nens/nenes han de demanar permís per fer-ho i que una altra persona obri una porta més ample perquè puguin sortir/entrar (veure foto).

En el cas de sortir de la parada de metro, el botó que permet demanar permís perquè obrin la porta “especial” està fora i per tant si utilitzes cadira de rodes o vas amb un cotxet de nens no pots sortir fins que algú que entra et faci el favor d’apretar el botonet i tenir la sort que et responguin amb certa rapidesa.

Això suposa que per sortir/entrar al metro depens fins i tot de dos persones perquè t’ajudin, incomplint la qüestió d'autonomia que ha de tenir un servei per denominar-se accessible.

La meva denúncia fonamentalment la porto a tot arreu que calgui bàsicament perquè hi ha possibilitat de millorar-la sense un pressupost elevat i sense una solució tècnica massa complicada.

ANEX. TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LES QUEIXES FORMULADES ANTERIORMENT PER ÒSCAR MARTÍNEZ.