Aula L'H Resum d'estiu (3) Reproduir video

10-08-2022 Aula L'H Resum d'estiu (3)

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 07-08-2022

    07-08-2022

    Veïns - Programa especial monogràfic sobre la "Història de la migració a L'H"

    Documental de l'historiador Quim Solias

  • Video: 06-08-2022

    06-08-2022

    Veïns Resum Estiu (4)

  • Video: 03-08-2022

    03-08-2022

    Aula L'H Resum d'estiu (2)

  • Video: 30-07-2022

    30-07-2022

    Veïns Resum Estiu (2)

  • Video: 26-07-2022

    26-07-2022

    Veïns Resum Estiu (1)

  • Video: 22/07/2022

    22/07/2022

    Entrevista de L'Informatiu - Clara Prats, investigadora grup BIOCOM-UPC

María Vicente inicia el campionat d'Europa sense pressió

La temporada de l'hospitalenca ha estat marcada per una lesió al quàdriceps

Pessics de Ciència abordarà la crisi climàtica a partir del setembre

Ofereix un cicle d'activitats sobre els desafiaments climàtics i a la crisi energètica

L'Escola de Vida amplia la seva oferta formativa amb nivells més avançats de català i castellà

Els dies 5, 6 i 7 de setembre s'obren les inscripcions per al curs 2022/2023

El juvenil de la Unificación Bellvite, en marxa

El conjunt de Quim Ruiz prepara la nova temporada, enguany a la Lliga Nacional

Les biblioteques obren a la tarda durant l'agost

Tecla Sala i La Bòbila amenitzen la calor amb diferents exposicions

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia societat 09. 12. 2013

L'oficina del Síndic de Greuges ha atès als veïns de Pubilla Cases

A la Bòbila

Un equip del Síndic de Greuges s'ha desplaçat al barri de Pubilla Cases per atendre reclamacions sobre l’administració i les companyies que presten serveis generals.

Membres de l’equip del Síndic de Greuges han atès, durant tot el matí, al Centre Cultural La Bòbila, a totes les persones que han volgut fer consultes o presentar queixes contra les administracions i les empreses que presten serveis d’interès general (llum, aigua, gas, etc.).

Un cop l’any, la institució, s’instal•la a determinats barris de les grans ciutats o a poblacions allunyades de la seva seu central de Barcelona. Malgrat les queixes també es poden fer a través d’Internet o per telèfon, volen així, donar un servei de proximitat.

La pèrdua de prestacions socials és, ara, un dels motius principals de les queixes que rep el Síndic de Greuges. Tot i que estan oberts a d’altres com la contaminació acústica, el trànsit o la mobilitat.

Jordi Sánchez, adjunt general del Síndic de Greuges, ha declarat que: “malgrat el Síndic no té l’autoritat d’obligar a canviar la conducta de les administracions, el 93% per de les recomanacions de canvi que fem, s’accepten. Tenim una autoritat moral”.

L’administració té l’obligació de cedir tota la Informació necessària per tal que el Síndic pugui redactar una resolució el més aviat possible; tot i això, el temps mitjà de gestió d’una queixa és d’uns 3 a 9 mesos

Per demanar visita, prèviament cal concertar l'entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un missatge a l'adreça electrònica sindic@sindic.cat