Entrevista de L'Informatiu - Josep Mª Huguet, delegat a L'H Gremi Hotels de Barcelona Reproduir video

Entrevista de L'Informatiu - Josep Mª Huguet, delegat a L'H Gremi Hotels de Barcelona

Destaquem Tots els vídeos

  • Video:

    Entrevista de L'Informatiu - Josep Mª Huguet, delegat a L'H Gremi Hotels de Barcelona

  • Video:

    L'Informatiu 04-06-2020

  • Video: 03-05-2020

    03-05-2020

    Aula L'H 3 de juny - Entrevista Jaume Graells i novetats FP

  • Video: 03-06-2020

    03-06-2020

    Entrevista de L'Informatiu - Pepe Castro, tinent alcalde Convivència i Seguretat

  • Video: 03-06-2020

    03-06-2020

    L'Informatiu - 03-06-2020

  • Video: 02-06-2020

    02-06-2020

    Veïns - Canvi climàtic i medi ambient amb José Luis Casanova

    I Manuel Domínguez parla de la pèrdua dels terrenys de La Marina

  • Encara es trigarà un mes a poder conservar el número de mòbil canviant d'operadora

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia societat 10. 10. 2000

Encara es trigarà un mes a poder conservar el número de mòbil canviant d'operadora

El problema és que no s'han realitzat les proves per garantir la interiperativitat de les xarxes

Per més que la normastiva va començar diumenge passat, passarà un més perquè els propietaris de mòbils puguin canviar d'operadora bò i conservant el número de telèfon.
Telefònica, Airtel i Aeman diuen que ja han adaptat les seves xarxes per complir el mandat de la Comissió del Mercat de Telecomunicacions (CMT), però encara no han fet les proves per garantir l'interoperativitat, el que impideix que el sistema funcioni correctament en la pràctica.

Telefònica pensa invertir 2,5 bilions a Europa
Per la seva banda, Telefònica Mòbils concursarà els propers mesos a diferents llicències per a la tercera generació de mòbils UMTS. Els països prioritaris són Itàlia i França, en els quals és favorita, però també està tancant aliances amb Portugakl i Àustria, que es convocaran les setmanes properes.

La companyuia que presideix Luís Sala té previst invertir uns 2,5 bilions de pessetes per consolidar la seva presència als mercats europeus.