Entrevista de L'Informatiu - Daniel López, investigador grup BIOCOM-UPC Reproduir video

23/09/2022 Entrevista de L'Informatiu - Daniel López, investigador grup BIOCOM-UPC

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 23/09/2022

    23/09/2022

    Entrevista de L'Informatiu - Daniel López, investigador grup BIOCOM-UPC

  • Video: 22/09/200

    22/09/200

    Entrevista de L'Informatiu - Francesc Grifé, tècnic biblioteques municipal

  • Video: 21-09-2022

    21-09-2022

    Aula L'H 21 de setembre - El Plató de Cinema. Coneixem dos dels seus alumnes

  • Video: 21/09/2022

    21/09/2022

    Entrevista de L'Informatiu - José Luis Casanova, cap Salut Ambiental Ajuntament L'H

  • Video: 21/09/2022

    21/09/2022

    L'Informatiu - 21-09-2022

  • Video: 20-09-2022

    20-09-2022

    Veïns - Nova secció "Els nostres drets, el nostre destí" i Avismón i la gent gran

    I la Festa Major del Blocs Ciutat Comtal

El CB L'Hospitalet a un pas de les semifinals de la Lliga Catalana

Necessita vèncer al CB Salou als quarts de final (diumenge, 12:45h)

L'Hospitalet celebra el dia Europeu Sense Cotxes

Amb tall de trànsit i activitats diverses

El programa ‘Nexe Jove' ofereix redreçar el perfil acadèmia de 130 joves

Obertes les inscripcions d'una nova edició de la Llançadora ‘Connecta Ocupació'

L'Hospi vol esvair els dubtes guanyant a domicili

S'enfronta a la Pobla de Mafumet (diumenge 12h)

  • Endesa reclama una factura de 1.800 euros a una hospitalenca de 81 anys

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia societat 05. 08. 2022

Endesa reclama una factura de 1.800 euros a una hospitalenca de 81 anys

Isabel Solano ha rebut una carta d'avís de tall de subministrament del gas al seu habitatge

La veïna de L'Hospitalet viu sola i assegura que l'empresa li ha reconegut que es tracta d'un error humà a l'hora de realitzar la lectura del consum. Ha presentat diverses queixes a una oficina d'atenció al client d'Endesa, a l'Oficina del Consumidor (OCU) i davant el síndic de greuges; mentre que l'empresa li reclama el pagament de la factura rebutjada per un import de 1.800 euros.

Isabel Solano és una veïna del carrer Barcelona de L'Hospitalet que està vivint un autèntic calvari d'ençà que fa uns mesos va rebre una factura del gas de gairebé 1.800 euros. Ella va considerar que aquesta factura no era correcta i va acudir a la seva oficina bancaria per rebutjar-la. "Estem parlant d'un import molt alt, molt més que la meva pensió de viudetat", explica Solano, que viu sola des que va faltar el seu marit.

Solano ha acudit diverses vegades a una oficina d'Endesa per demanar que se solucioni el problema. "Les noies de l'oficina m'han atès sempre molt amablement i, fins i tot, m'han reconegut que deu ser un error humà a l'hora d'apuntar la lectura del comptador. Aquí sempre ve un noi a mirar el consum", indica la veïna del Centre. Com que l'incidència no s'ha solucionat i l'empresa li ha continuat reclamant el pagament de la factura, la família ha acudit a l'OCU i al síndic de greuges.

L'afectada lamenta la dificultat per resoldre l'error i el temps perdut en gestions. També destaca la impotència que genera a la gent gran haver d'iniciar reclamacions a través d'internet, així com el sistema arcaic per mesurar el consum del gas. "Des d'Endesa ens van demanar que compréssim un diari del dia i féssim una foto al comptador amb el diari al costat per demostrar que el consum era real en aquella data", afegeix. Ella té fills que l'estan ajudant en els tràmits de reclamació.

Denuncia a les xarxes socials

Mentre Isabel Solano encara rebia cartes d'Endesa que li reclama el pagament de la factura rebutjada, una de les seves filles va decidir exposar el seu cas a les xarxes socials.

"D'ençà que la meva filla va explicar el cas a les xarxes socials, em va trucar un cap de l'empresa i em va assegurar que s'arreglaria el problema", diu Solano. Això no obstant, l'endemà va rebre una nova notificació on se l'informa que si no efectua el pagament pendent, se li pot tallar el subminsitrament del gas el pròxim 15 d'agost.

Solano espera amb neguit que finalment l'empresa atengui les seves reclamacions. Diversos mitjans de comunicació s'han fet ressò de la notícia i Betevé ha publicat que des d'Endesa els han confirmat que el procés acabarà aviat. "Portem mesos amb el tema i estic passant molts nervis, estic molt decaiguda", afirma Isabel Solano.