Entrevista de L'Informatiu - Ferran Moraga-Llop, vicepr Assoc. Esp. Vacunologia Reproduir video

26-11-2021 Entrevista de L'Informatiu - Ferran Moraga-Llop, vicepr Assoc. Esp. Vacunologia

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 26-11-2021

    26-11-2021

    Entrevista de L'Informatiu - Ferran Moraga-Llop, vicepr Assoc. Esp. Vacunologia

  • Video: 25-11-2021

    25-11-2021

    Entrevista de L'Informatiu - Oriol Díaz, caporal Grup Atenció a la Víctima

  • Video: 25-11-2021

    25-11-2021

    L'Informatiu - 25-11-2021

  • Video: 24-11-2021

    24-11-2021

    Aula L'H 24 novembre - L'H ciutat educadora. Els programes d'aprenentatge i servei

  • Video: 24-11-2021

    24-11-2021

    Clip Aula L'H 24 novembre - A fons. Nadia Ghulam visita el club de lectura de l'escola Pau Sans

  • Video: 24-11-2021

    24-11-2021

    Clip Aula L'H 24 novembre - Dones de Ciència. Isabel Fabregat

L'Hospi vol superar a l'Olot i refermar la seva candidatura a l'ascens

Els de Cristian García volen batre al líder i seguir escalant llocs a la classificació

Històries de lluita portades al teatre

Un grup de dones migrades i activistes ofereixen una obra al Joventut amb Plàudite Teatre

Llum verda a la vacuna contra la Covid a infants d'entre 5 i 11 anys

Ferran Moraga-Llop, vicepresident de l'Associació Espanyola de Vacunologia, a l'Entrevista de TV de L'H

Pablo Montesinos, vicesecretari de comunicació del PP, ha visitat l'empresa Total Safe de L'H

Durant la trobada ha parlat de diverses qüestions d'actualitat

El Parc de la Serp s'omple de sabates per reivindicar el dia contra la violència masclista

N'hi havia arreu de 1.113, el nombre de dones assassinades des de l'any 2003

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia societat 10. 11. 2021

El Grup de Comerciants de Santa Eulàlia engega una campanya de promoció del comerç local

Amb sortejos setmanals de productes i serveis dels establiments del barri

La campanya "Viu el comerç a Santa Eulàlia" és la nova iniciativa que ha posat en marxa el grup de comerciants del barri per fomentar el comerç de proximitat. Es tracta de sortejos que es fan cada setmana a les xarxes socials i que permeten als participants guanyar un lot de productes d'alguna de les botigues del barri.

Per participar-hi només cal seguir el perfil d’Instagram de l’entitat i estar atent a les publicacions que es pengen cada dimecres. Gemma Salvador, propietària de la sabateria Sant Josep, un dels comerços adherits, assegura que "el fet que sigui a través de les xarxes socials ens facilita que ens coneguin persones que fins ara potser no sabien que estem al barri".

La iniciativa ha substituït els tradicionals vals de compra que es donaven en campanyes anteriors per lots de productes de les botigues associades. Es tracta d’una manera de fer encara més visible l’oferta comercial que existeix a Santa Eulàlia.

Un comerç de proximitat que, per al Grup de Comerciants de Santa Eulàlia, cal seguir reivindicant per recuperar la bona acollida que va tenir en la primera etapa de la pandèmia. En aquest sentit, la presidenta de l'entitat, Mireia López, explica que "durant l'estat d'alarma els veïns van confiar en el comerç de proximitat. Ara que els centres comercials estan oberts i que tothom pot comprar on vulgui, volem que segueixin confiant en nosaltres".

La campanya “Viu el comerç a Santa Eulàlia” està previst que s’allargui fins el mes d’abril.