Entrevista de L'Informatiu - Àlex Arenas, físic i investigador Univ. Rovira i Virgili Reproduir video

23/06/2022 Entrevista de L'Informatiu - Àlex Arenas, físic i investigador Univ. Rovira i Virgili

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 23/06/2022

    23/06/2022

    Entrevista de L'Informatiu - Àlex Arenas, físic i investigador Univ. Rovira i Virgili

  • Video: 22-06-2022

    22-06-2022

    Aula L'H 22 de juny - Remix the School. L'exemple de l'institut escola Puig i Gairalt

  • Video: 22-06-2022

    22-06-2022

    Clip Aula L'H 22 de juny - L'H Escoles Sostenibles. La Carpa

  • Video: 22-06-2022

    22-06-2022

    Clip Aula L'H 22 de juny - Dones de Ciència. Antonella Consiglio

  • Video: 22/06/2022

    22/06/2022

    Entrevista de L'Informatiu - Francisco Antúnez, Protecció Civil L'Hospitalet

  • Video: 21/06/2022

    21/06/2022

    Entrevista de L'Informatiu - Miguel García, portaveu grup municipal Ciutadans

El Summer Experience arrenca amb un festival de danses urbanes

Hi haurà activitats relacionades amb les arts escèniques a tots els districtes de l'Hospitalet

El Complex Esportiu Municipal L'Hospitalet Nord obre la piscina exterior

La piscina estarà oberta al públic de dilluns a diumenge de 10h a 20h

Un grup de joves de Santa Eulàlia recull més de 300 signatures per demanar més circuits de cal.listènia a L'H

El grup municipal de Ciutadans els ha acompanyat a lliurar-les a l'Ajuntament

L'Hospitalet combat les onades de calor amb sis refugis climàtics

Els poliesportius del Centre i Gornal i el Centre d'Art Tecla Sala s'afegeixen als parcs de Can Buxeres, les Planes i l'Alhambra

Un home ha mort en un incendi d'un pis al carrer Montseny

Els veïns, que van ser desallotjat per la nit, ja han tornat a les seves llars

  • L'Institut Eduard Fontserè competeix en la Lliga de Debat de la Xarxa Vives

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia societat 16. 03. 2021

L'Institut Eduard Fontserè competeix en la Lliga de Debat de la Xarxa Vives

Amb altres centres del Barcelonès, el Vallès Occidental i el Maresme, a nivell de Secundària i Batxillerat

Les universitats Abat Oliba i l’Autònoma de Barcelona celebren fins el 16 de març les fases classificatòries de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2021 de la Xarxa Vives. Ja han participat els alumnes de l’INS Eduard Fontserè amb altres d’instituts del Vallès, Barcelonès i el Maresme. Cada equip fa 4 debats sobre el tema: “És compatible el creixement global de l’economia amb el respecte al medi ambient?”

Aquesta és la primera edició virtual de la Lliga de Debat, en què universitats i centres docents han hagut d’adaptar-se al format atès el context actual. Així, l’oratòria digital i les competències de comunicació associades a contextos en línia han entrat a formar part del projecte educatiu dels centres participants en aquest curs.

El desplegament curricular ha estat possible gràcies a la implicació de les universitats que han fet tallers formatius sobre reptes i estratègies de l’oratòria en línia adreçats als docents. El mateix professorat ha sigut qui ha introduït la temàtica a l’aula i ha preparat els alumnes durant els darrer mesos perquè puguin emetre una comunicació eficaç en l’entorn digital.

Cada equip participant a les fases classificatòries de la UAO CEU i la UAB fa un total de 4 debats entorn al tema central de la competició com és “És compatible el creixement global de l’economia amb el respecte al medi ambient?”. Els alumnes han hagut de mostrar-se tant a favor com en contra del tema en sales virtuals.

Els equips guanyadors de l’Abat Oliva i l’Autònoma representaran aquestes universitats en la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat de la Xarxa Vives, que tindrà lloc del 13 al 23 d’abril i enfrontarà als 15 equips classificats a les fases locals prèvies.

Aquesta Lliga de Debat s’adreça a l’alumnat de 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius d’entre 15 i 18 anys, de la Franja de Ponent, Catalunya, País Valencià, Balears, Andorra, Catalunya Nord i Sardenya. L’objectiu és millorar les habilitats comunicatives dels alumnes participants i fomentar l’adquisició de competències com ara la seguretat, el treball en equip, l’anàlisi o la presa de decisions.

A més, la lliga proveeix al professorat d’una eina d’innovació docent i crea un espai de col•laboració entre els nivells d’educació secundària i superior.