Veïns - 06 de juny - Campanya de recollida de sang a l'estiu i la Festa de la Diversitat Reproduir video

06-06-2023 Veïns - 06 de juny - Campanya de recollida de sang a l'estiu i la Festa de la Diversitat

I la Festa Major de Can Serra

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 06-06-2023

    06-06-2023

    Veïns - 06 de juny - Campanya de recollida de sang a l'estiu i la Festa de la Diversitat

    I la Festa Major de Can Serra

  • Video: 31-05-2023

    31-05-2023

    Aula L'H 31 de maig- L'Observatori de la Infància de L'H estudia la trajectòria acadèmica dels joves migrants

  • Video: 30-05-2023

    30-05-2023

    Veïns - 30 de maig - PAH Ciudad de L'H, vuit anys evitant desnonaments i FM Santa Eulàlia

    Actuació i entrevista Perú, Ritmos y Costumbres

  • Video: 24-05-2023

    24-05-2023

    Aula L'H 24 de maig - L'assignatura de ciutadania, política i dret

  • Video: 23-05-2023

    23-05-2023

    Veïns - 23 de maig - Dia Mundial del Melanoma i Grup Botigues Centre-Sant Josep

    I acústic i entrevista amb la cantant Rocío Ramírez

  • Video: 17-05-2023

    17-05-2023

    Aula L'H 17 de maig - El festival Filmserè de l'institut Eduard Fontserè

  • Video: 16-05-2023

    16-05-2023

    Veïns - 16 de maig - Assoc L'H amb el Sàhara i 15 anys del Quadre Escènic del Casino del Centre

    I Elsy Tovar parla dels Drets fonamentals

  • Video: 09-05-2023

    09-05-2023

    Veïns - Colla Jove de L'H i 21 anys de l'associació Camí de Sant Jaume de L'H

    I la Festa Major de Sant Josep

  • Video: 03-05-2023

    03-05-2023

    Aula L'H 3 de maig - 75 anys de l'Institut Llobregat

L'Oficina Jove assessora per buscar feina a l'estiu

Els treballs més sol·licitats son d'atenció al públic i mosso de magatzem

'La Masia', millor curt de la cinquena edició del Filmserè

Entrega de premis a l'Auditori de Planeta

El grup de teatre Margarida Xirgu recupera "La filla del Carmesí", catorze anys després de l'estrena

N'hem parlat a l'Entrevista de l'informatiu amb Joan Soto, membre del grup

El Club Gimnàstica Artística L'H confia en mantenir-se a la màxima categoria

Fase final per evitar el descens a Alcoi (16, 17 i 18 de juny)

El partit Gornal - Sporting Gavà, pendent del Comitè de Competició

Aquest dimecres se sabrà quan es juguen els cinc minuts restants

Montserrat Collado: "El trasplantament m'ha ensenyat a no pensar en el temps"

És la persona amb un fetge trasplantat més longeva de l'Estat

  • 25 anys de la Coordinadora de Col•lectius de Persones amb Discapacitat

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia entitats 03. 12. 2013

25 anys de la Coordinadora de Col•lectius de Persones amb Discapacitat

Celebració del Dia Internacional

L’H compta amb uns 40 serveis i entitats adreçats a les persones amb discapacitat. Una de les entitats que treballa a la ciutat és la Coordinadora de Col•lectius de Persones amb Discapacitat. Enguany compleix 25 anys i ho celebra dimarts, 3 de desembre, en el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Fa 25 anys que va néixer la Coordinadora amb una doble motivació: reivindicar serveis necessaris per a les persones amb discapacitat intel•lectual i oferir un espai per a activitats lúdiques i de lleure.
Actualment, amb 83 usuaris, l’entitat ha ampliat la seva oferta. “Tenim des de serveis com logopèdia o teràpia amb gossos a formació bàsica o cursos de noves tecnologies”, explica Esther Guerrero, coordinadora de l’entitat.

Però un fet que els caracteritza són els tallers d’activitats artístiques. El teatre és una de les activitats més antigues. Dimarts, 3 de desembre, la Coordinadora celebra el 25è aniversari al Centre Cultural de Collblanc (18.30 hores) i una de les accions programades és, precisament, una obra de teatre dels seus usuaris.

La Coordinadora també organitza un esplai els dissabtes per la tarda i aquest curs han iniciat tallers d’expreart. “Les persones amb discapacitat intel•lectual també necessiten relacionar-se amb el seu grup d’iguals, compartir aficions. A la coordinadora aportem vivència que d’una altra forma ells no podrien viure”, explica Esther Guerrero.

Pel que fa a la celebració, a més de l’obra de teatre, també es projectarà un vídeo realitzat per a l’aniversari i persones relacionades amb l’entitat explicaran les seves vivències.

L'espai d'entitats de Televisió L'Hospitalet, Qui som, què fem?, ofereix dimarts, 3 de desembre, un reportatge sobre la Coordinadora. Posteriorment es podrà consultar a la carta a L'Hdigital.

Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

L’Hospitalet realitza, durant tota la setmana, activitats per celebrar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Les activitats són diverses. El SIFU, per exemple, realitza un taller sobre com preparar-se per a una entrevista de feina. El grup de discapacitats de l’Esplai de Pubilla Cases presentarà un festival de curts.

Consulta el programa d’activitats.