Taquilla Inversa - L'Auditori Barradas aixeca el teló amb Reproduir video

23-7-2021 Taquilla Inversa - L'Auditori Barradas aixeca el teló amb "Sopa de pedres"

També la periodista Helena Villar amb "Esclavos Unidos"

Destaquem Tots els vídeos

  • Video: 23-7-2021

    23-7-2021

    Taquilla Inversa - L'Auditori Barradas aixeca el teló amb "Sopa de pedres"

    També la periodista Helena Villar amb "Esclavos Unidos"

  • Video: 16-9-2021

    16-9-2021

    Acústic: Joan Blau

  • Video: 16-9-2021

    16-9-2021

    Entrevista: Joan Blau presenta "Arrels de músic"

  • Video: 16-9-2021

    16-9-2021

    Districte Cultural: El Centre d'Art Tecla Sala, Fund. Arranz-Bravo i TPK comencen temporada de tardor

  • Video: 16-9-2021

    16-9-2021

    Gastrolover: el nou Celler 1912

  • Video: 16-9-2021

    16-9-2021

    Taquilla Inversa- La bailaora Ana Morales obre la temporada del Teatre Joventut

    També la música de Joan Blau i Gastrolover al Celler 1912

  • Video: 9-9-2021

    9-9-2021

    Acústic: Mario Zeta

  • Video: 9-9-2021

    9-9-2021

    Entrevista: Mario Zeta

  • Video:

    Popurri Pop: Dives del pop

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia cultura 20. 11. 2020

El Deletrista o l'ofici de retolar

Adrián Pérez té el seu estudi a l'Edifici Freixas

L'Edifici Freixas acull un bon nombre d'artistes i professionals que treballen en diferents disciplines. Avui us descobrim a El Deletrista, un dissenyador gràfic que es dedica a la retolació de comerços.

Des de fa gairebé dos anys que Adrián Pérez, més conegut com El Deletrista, està instal•lat a l'Edifici Freixas. Va arribar de Madrid amb 18 anys per estudiar disseny gràfic i després es va orientar cap a la retolació, un ofici del qual a Espanya hi ha molts pocs professionals que en visquin exclusivament.

El Deletrista ha estat l'encarregat de fer el rètol de l'Edifici Freixas. Un encàrrec que inicialment era per un professional de l'estranger però que el propietari de l'edifici va acabar encomanant-li a ell. El cartell recorda a la imatges de l'antiga Unió Soviètica i desprèn la idea que l'Edifici Freixas és un espai de treballador industrial i obrer.