Alumnes d’Integració Social de l’Institut Vilumara han presentat els materials que han preparat durant el curs per als alumnes de l’Escola Charlie Rivel. Molts d’aquests materials van dirigits a alumnes amb necessitats especials i els ajudaran a comunicar-se millor.

El projecte del Lluís Palà Escudero i de l’Eric Gómez Chorda, els dos alumnes dels CFGS d’Integració Social de l’INS Can Vilumara, és un joc de taula on la persona que juga pot escollir si és una taxita on una conductora d’autobus. Unes companyes han fet una caixa de desitjos. Unes altres un llibre amb pictogrames mòbils. Són jocs adaptats pels alumnes d’educació especial de l’escola Charlie Rivel. Els alumnes del Vilumara han portat personalment els materilas a l’escola Charlie Rível i els han presentat als mestres

Tot ells són projectes que els alumnes del Cicle formatiu de Grau Superior d’Integració Social del Vilumara han fet pels nens de l’escola Charlie Rivel a partir de necessitats concretes. Aquest projecte és un aprenentatge i servei, és a dir, un treball pràctic en benefici de la societat. 

Sergi Cantisano, tutor de suport intensiu escolarització inclusiva (SIEI) de l’Escola Charlie Rivel, considera que “estem molt contents d’aquest material que necessiten els nens i nenes de l’escola i ens ajudarà molt, perquè moltes vegades nosaltres no tenim prou temps per preparar uns materials tan macos i tan rics”.