Molts hospitalencs no tenen temps per anar a comprar i el mercat de Santa Eulàlia ha volgut oferir una alternativa a aquells veïns que no poden apropar-se als comerços quan són oberts. 

El mercat de Santa Eulàlia impulsa un nou servei de recollida per aquells clients que no poden anar a comprar als establiments en horari comercial. Es tracta d’unes neveres refrigerades distribuïdes en taquilles on els comerços deixen la comanda i els clients la recullen quan ho desitgen.

El client fa la comanda per Whatsapp, telèfon o presencialment, els comerços la dipositen als lockers a última hora -les dues de la tarda- i la persona pot recollir-la marcant un codi, el seu número de telèfon. Rocío Mora, presidenta del mercat, afirma que és una manera d’apropar-se als clients que, per horaris de feina, es troben el mercat tancat. Assegura que les neveres estan perfectament condicionades per a què els productes no es facin malbé. D’aquesta manera, el client pot venir a recollir-lo “a les quatre de la tarda o a les tres del matí, que la comanda estarà en perfecte estat”.

Des del mercat ho veuen com una forma d’arribar a un públic que no té temps de comprar entre setmana, sobretot, una clientela jove. “La gent gran ja ve al mercat però els joves que volen comprar productes de qualitat no tenen aquesta facilitat”, diuen des de la carnisseria Adell.

“És un servei que complementa l’entrega a domicili, amb la diferència que la persona no ha d’estar pendent que li portem a casa” afegeix Alba Limones, peixatera.

El mercat de Santa Eulàlia continuarà oferint el servei a domicili però incorpora aquesta iniciativa per aquells que, malgrat no tenir temps, volen comprar productes de proximitat.