Resum de L'Informatiu del 27 al 31 de març Reproduir video

Resum de L'Informatiu del 27 al 31 de març

L'edifici del Mercat de la Florida acollirà l'equipament Florida 6.0

Serà el centre de transformació digital de L'Hospitalet

L'Hospi es planteja el partit contra la Montañesa com una final

En directe per Televisió L'H (diumenge, 12:30h)

El libre "Los sentidos de la memoria", del geriatra Feliciano Villar, ensenya com alentir l'oblit

Proposa una sèrie de tècniques i exercicis que ajuden a la memòria i que es poden fer a qualsevol edat

La participació en el cribratge contra el càncer colorectal és del 47 per cent a L'H

La Dra. Gemma Binefa, Cap de la Unitat de Cribratge del Càncer de l'ICO, a l'Entrevista de l'Informatiu

S'inaugura l'exposició "Els deportats hospitalencs als camps nazis"

Gràcies a una llarga investigació s'han trobat 66 casos

First (Literary) Dates o com socialitzar a través de la lectura

La Tecla Sala acull la final d'aquest projecte inspirat en el programa de cites a cegues

Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 30. 01. 2023

Comencen les obres per completar la xarxa pedalable

Se centren sobretot en el Districte Econòmic i les zones industrials

La xarxa pedalable de la ciutat continua creixent. Durant aquest 2023 es duran a terme les obres per implementar nous carrils bici segregats sobretot al Districte econòmic i les zones industrials però també a altres vies de la ciutat. 

El carrer de Pablo Iglesias ja compta amb un nou carril bici segregat. És la primera via on han començat els treballs per completar la xarxa pedalable que incidiran sobretot al Districte econòmic i les zones industrials però també altres vies de la ciutat.

"Incrementarem de manera considerable els quilòmetres de carrils bici a la ciutat. Inicialment, hem començat en els àmbits industrials i a partir d'aquí anirem pujant i anirem incorporant trams en tota la ciutat", ha explicat el primer tinent d'alcaldia Francesc Belver.

La implantació de carrils bici en aquestes vies comportarà una reconfiguració de l'espai de calçades i voreres la calçada, la instal·lació de separadors per crear itineraris segurs i l'adaptació de la senyalització.

Aquests nous carrils bici segregats donaran continuïtat a la xarxa bàsica que es va dur a terme en una primera fase l'any 2020 en diversos eixos de la ciutat quan ja es van habilitar nous carrils bici segregats i carrils d'ús compartit amb vehicles motoritzats en vials pacificats.

El projecte està cofinançat amb fons europeus Next Generation destinats a combatre l'emergència climàtica i té un cost d'1,7 milions d'euros i un període d'execució de 10 mesos.