Destaquem Tots els vídeos El PP inicia una campanya en defensa dels cossos de seguretatLa iniciativa pretén recollir firmes en suport del col·lectiu C'S vol que el cost de la conferència anual de l'alcaldessa s'inverteixi contra la pandèmiaAfirmen que Núria Marín en gasta 30.000 euros Jonathan Cogul: "Volem seguir oferint pel•lícules perquè la gent desconnecti de la realitat"El director de màrqueting de Fílmax a l'entrevista de l'Informatiu La família de la Rosario, la veïna de 97 anys desnonada per error, demana que se li retornin les pertinencesEncara no tenen cap resposta dels propietaris ni del jutjat El Pla Director de la Gent Gran es comença a concretarHa de permetre planificar tot el ventall de serveis adreçats a aquest col·lectiu | Enviar aquesta notícia per e-mail Imprimir aquesta notícia ciutat 12. 02. 2021 Els alumnes del Rubió i Ors pinten el pati del centre per crear nous espais de jocUna iniciativa conjunta amb la Fundació Contorno UrbanoEls estudiants de 1r d’ESO de l’Institut Rubió i Ors, de Can Serra, han pintat les grades i a la pista per estudiar l’ús que es fa de les zones d’esbarjo per analitzar quins són els espais que més funcionen i impulsar noves dinàmiques de joc i de relació. Aquesta activitat s’inscriu en el projecte Fem Tàndem L’H, i busca obrir l’ús de la pista a tots els alumnes, sobretot als que no gaudeixen o prefereixen jugar a altres jocs diferents al futbol o al bàsquet, els actuals dominants de la zona d’esbarjo. Aquest pla de disseny del pati encara es troba en estudi, és per això que s’ha realitzat amb pintura de guix, una proposta efímera que permet analitzar quin és l’ús que l’alumnat li ha donat i quines dinàmiques s’han creat a partir d’aquestes pintures. Una vegada s’hagin analitzat els resultats, es dissenyarà una intervenció, aquest cop, permanent. Les pintures culminen la feina que els estudiants han realitzat durant el primer trimestre del curs juntament amb l’equip docent i Contorno Urbano, per aconseguir la millora educativa a través d’un tret de singularitat del centre. |