Aula L'H 13-05-2026 - El Torras i Bages i el Mercè Rodoreda enlairen un satèl·lit del programa CanSat
- La Nasrin i la Simar, de l'institut Torras i Bages i l'Ayoub i el Jose, de l'institut Mercè Rodoreda han participat en el programa CanSat de l'Agència Espacia Europa que consisteix en dissenyar i construir un petit satèl·lit, de la mida d'una llauna de refresc. Els dos equips han superat la primera fase i han pogut enlairar amb un cohet els seus satèl·lits per recollir diferents dades durant el descens.
- Què ens expliques? La Luna, la Douae, la Richelle i l'Abde ens han explicat com ha elaborat la revista digital Rubi Report. Han fet reportatges dels seus barris i també han entrevistat a l'alcalde, David Quirós.
- A mi m'agrada.
L'Héctor i la Isabelli, de l'escola Pare Enric d'Ossó, ens recomanen llibres.
Mostrar més
13 de maig 2026