El partit VOX ha aprofitat la diada de Sant Jordi per convidar a L’Hospitalet al diputat Manuel Acosta, qui ha signat exemplars dels seus llibres i ha volgut destacar “la importància d’aquesta jornada com a símbol d’unió, alegria i germanor entre tots els catalans”. Segons Acosta, “Sant Jordi ens identifica amb la nostra tradició catalana i espanyola, una tradició arrelada en les nostres arrels cristianes”.

Per al diputat de VOX, la celebració de Sant Jordi és una oportunitat per defensar “la cultura com a eina de pensament crític” i per denunciar “les imposicions del pensament únic” que, segons han expressat, són cada cop més habituals.

Tant el diputat com el portaveu de VOX a l’Ajuntament, Francisco González, han volgut remarcar que per a ells, la diada de Sant Jordi és “una festa que uneix tots els catalans” i han insistit que continuaran participant-hi “any rere any”.

Gonzalez ha destacat que com l’acte coincideix amb l’inici de les Festes de Primavera, festa major de la ciutat, “la significació és especial” per als veïns del municipi.