Vox plantejarà en el Ple municipal del mes de juny la qüestió de les ocupacions il·legals d’immobles. Aquest grup municipal proposarà que l’Ajuntament estableixi un protocol amb la Junta de Jutges de L’Hospitalet per donar màxima celeritat a les ocupacions il·legals de pisos i altres immobles “sempre que hi hagi una denúncia de la propietat i hi hagi indicis d’activitat delinqüencial o que hi hagi molèsties greus als veïns”, tal com ha comentat el portaveu municipal, Francisco González.

Vox argumenta que una ordre de la Fiscalia General de l’Estat permet fer procediments ràpids en casos d’ocupacions il·legals, destacada que a d’altres ciutats com València, Madrid i Santa Coloma de Gramenet ja s’estarien aplicant aquests protocols de col·laboració amb els jutjats i recorda que el nou alcalde, David Quirós, va dir que abordaria aquests problema.

Macropantalla per l’Eurocopa

D’altra banda, Vox també ha presentat una moció conjuntament amb el PP per demanar que s’instal·li una macropantalla en algun punt de la ciutat per veure els partits de la selecció espanyola durant l’Eurocopa d’Alemanya.

El portaveu de Vox a l’Ajuntament, Francisco González, ha assenyalat que “ja es va fer en altres ocasions, com l’Eurocopa que va guanyar Jordi Alba” i ha destacat que veure els partits d’Espanya a l’espai públic “fomenta els valors de l’esport i crea comunitat i cohesió social”.