Arriba el Dia del Treballador a L’Hospitalet i diferents partits polítics han volgut celebrar-ho. És el cas de Vox, que ha organitzat un acte polític juntament amb el sindicat Solidaridad. L’esdeveniment, que ha tingut lloc a la plaça Pius XII, ha comptat amb les intervencions del candidat del partit per les pròximes eleccions catalanes, Ignacio Garriga; la diputada nacional per Almería, Rocío de Meer; l’eurodiputat de Vox, Jorge Buxadé i el líder del sindicat Solidaridad, Rodrigo Alonso.

A la plaça s’ha reunit un centenar de persones que portaven banderes amb el nom del sindicat i banderes d’Espanya. Rocío de Meer ha volgut reivindicar el sentiment de nacionalisme del partit i ha citat a la immigració com una ‘invasió’. “Ells volen reemplaçar-vos, diuen, per pagar les vostres pensions. En realitat, és per tal que a ells els hi quadren els números, perquè les conseqüències és que s’abaixen els salaris. La dignitat dels treballadors d’Espanya no està en venda en cap mercat internacional. Que la vostra prosperitat no està en venda. Que la vostra identitat no està en venda. Ells no tenen pàtria, però nosaltres no tenim por”.
El candidat a la Generalitat, Ignacio Garriga, ha volgut demanar el vot per les eleccions. “Us demano que el 12 de maig sortim en defensa pròpia, en defensa dels catalans, de Catalunya, d’Espanya i en defensa del futur que tenim el dret de gaudir i de conquerir”. També ha aprofitat l’ocasió per dedicar-li unes paraules a la Ministra de Treball, Yolanda Díaz, de qui ha criticat durament la seva gestió: “El futur dels treballadors es troba en un greu risc. Està en greu risc perquè, més enllà de les paraules boniques de la ministra o dels sindicats, més enllà de l’intent de manipular les dades, la realitat és que és cada dia més difícil poder arribar a final de mes”.

Des del partit han animat a la gent a votar el pròxim dia 12 de maig, amb l’objectiu d’aconseguir millorar els seus resultats electorals. Avui dia, el partit compta amb 11 diputats i les enquestes els hi pronostiquen un resultat similar.