Tenim a tocar el bon temps i l’estiu, just quan arriben les festes majors a la ciutat. La Festa Major del barri de Sant Josep és la primera en el calendari amb una àmplia oferta d’activitats al carrer.

Consulta el programa en format PDF.

Dijous 16 de maig

La Festa Major de Sant Josep començarà a les 20 h al Parc de la Serp amb la presentació d’Antonio Gata, president de la Comissió de Festes. Posteriorment, tindrà lloc un espectacle de màgia.

Divendres 17 de maig

Els Diables Kabra obriran la jornada amb el corrafoc, bestiari i tablada a les 21:30 h.

La ruta anirà des del carrer d’Enric Prat de la Riba fins el carrer de Santiago de Compostela. La festa continuarà al Parc de la Serp amb la Discomòbil a partir de les 22 hores.

Dissabte 18 de maig

Dissabte és el dia gran de la festa amb un gran nombre d’activitats. A més, el carrer Prat del Riba es tallarà al matí per acollir un dels plats forts de la festa: la Mostra de Vins i Caves. També se celebrarà la fira del comerç, amb botigues al carrer.

  • Pel que fa a la 16a Mostra de Vins i Caves del barri, està organitzada pel Celler d’en Pep, un dels comerços emblemàtics del barri. Una cita consolidada a Sant Josep i de visita obligada d’11 a 14h. Per poder gaudir de la degustació de vins i caves cal adquirir els tiquets al Celler d’en Pep. Els tiquets són limitats i normalment d’exhaureixen. Es poden aconseguir durant tota aquesta setmana i el mateix dia des de les 9 hores fins les 11:30.

  • Una altra cita molt esperada és la nit de foc. Els més petits podran gaudir un any més de la 24a Trobada de diables infantils de L’Hospitalet, dissabte 18 de Maig al Parc de la Serp a partir de les 18h, que inclou la concehtració de colles, la Tabaladala ceptrotada i el Correfoc.

Altres activitats:

  • Melé petanca oberta a les 10h
  • Máster class de Zumba amb Vicky de 10 a 11h
  • Fira del comerç de 10 a 20h
  • Dança per tots d’11 a 12h
  • Paella popular a les 14h
  • Sopar de germanor a les 21:30h
  • Gran ball de Festa Major amb l’orquestra Sabor Sabor a les 23h

Per a més informació Consulta el programa en format PDF.

Diumenge 19 de maig

Festa de cultura popular el diumenge. A les 9 hores, al carrer Enric Prat de la Riba hi haurà la trobada de gegants i capgrossos.

De 10 a 12h es podrà assistir a l’esmorzar popular al Parc de la Serp. A més, hi haurà activitats esportives com el Penalti, xuta i marca, organitzat pel CE L’Hospitalet. La Festa Major de Sant Josep tancarà amb l’emotiu espectacle de llum i color.

Altres activitats:

  • La medusa fira d’artesans de 10 a 15h
  • Espectacle infantil amb Rock per Xics a les 12h
  • Actuació de ball en diferents disciplines a les 17h
  • Havaneres i rom cremat amb el grup Son de Habana a les 21h

Consulta el programa en format PDF.