El Sandá CB L’Hospitalet s’ha retrobat a si mateix i ho ha fet de la millor forma possible. Victòria important a Valls per 75-94, a una de les pistes més complicades de la categoria. Dosi de positivisme per a un equip que encara té molt a dir.
I tot sense Gerard Sevillano, que avui no ha pogut disputar ni un minut. Al minut 5 del segon quart, a més, l’Hospi perdia 40-26. Sumat a les males sensacions del passat dissabte, qualsevol esperaria que el conjunt d’Òscar Navarro podia estar temptat de abaixar els braços.
Però tot el contrari. L’equip ha fet un pas endavant i ja abans del descans ha començat a mostrar que l’enfrontament encara tenia molta història a explicar. I al tercer quart aquesta millora s’ha consolidat. Parcial de 10-20 i l’Hospi que entrava al període definitiu amb avantatge, 57-64.
Els últims deu minuts han servit per confirmar la victòria d’un equip que avui ha guanyat de forma coral. Sis jugadors han sumat doble dígits en anotació i set ho han fet en valoració. Ara que s’inicia el moment clau de la temporada, important que molts integrants de l’equip se sentin importants i estiguin endollats.