Les galeries i espais d’art de L’Hospitalet se sumen, un any més, a una nova edició d’Art Nou. Una cita per descobrir l’obra de joves artistes que tenen la possibilitat d’establir la seva primera relació professional amb el mercat de l’art.
La galeria Tangent Projects fa anys que participa al festival d’art emergent Art Nou i ho fa com un espai de trobada i debat. Enguany, amb l’exposició ‘The Birds sang until the sky broke’ ens convida a entrar a una utopia queer on la comunitat es converteix, alhora, en refugi i revolució. Una mostra on hi participen sis artistes que treballen diferents disciplines.

“La idea és que això és una illa molt comunitària, eclèctica que dona la benvinguda a tot tipus de gent”, explica l’artista i productora Sangre de María que s’ha encarregat de posar la banda sonora a aquesta exposició amb quatre cançons.
L’artista i també comissària de l’exposició Júlia Cella ha portat tres peces fetes amb materials com cabell real i sintètic, cuir i pintura. Vol crear retrats íntims d’éssers d’un altre món que reflecteixen la complexitat i la resistència de l’experiència queer.
En el marc del festival Art Nou també s’ha organitzat una ruta per les galeries de L’Hospitalet que es farà el 22 de juliol amb inscripció prèvia.