Tot i la pluja de dissabte, desenes d’usuaris de la biblioteca Tecla Sala van participar en la festa del 25è aniversari de l’equipament.

Per a la tinenta d’alcadia de Ciutat Transformadora, Cristina Santón, la Tecla Sala “és un racó que no només enriqueix la vida cultural de les persones sinó que també esdevé un lloc de socialització”.

Durant la jornada, es van dur a terme diverses activitats i una d’elles convidava als assistents a imaginar col·lectivament el futur de la biblioteca. “Hem de celebrar que la biblioteca sigui l’equipament amb més visitants i referent cultural de tot L’Hospitalet”, assenyala Miriam Huguet, veïna de la ciutat.

La Tecla Sala destaca especialment per la seva especialització en còmic, amb un fons especial creat l’any 2002, i per la singularitat del fons documental de blues i música negra, impulsat el 2006 conjuntament amb la Societat de Blues de Barcelona, amb l’objectiu de fomentar aquest gènere musical. L’any 2012, aquest fons va ser reconegut com a Fons Europeu del Blues per l’European Blues Union.

La Tecla és la biblioteca central de L’Hospitalet, concebuda com un equipament metropolità referent al Baix Llobregat i al Barcelonès Sud.