Un incendi elèctric a dins d’una aula de l’Institut Can Vilumara ha obligat a desallotjar el centre pocs després de les 8 del matí de dimarts. L’incendi ha estat poc important i només ha afectat a l’aula on s’ha produït. Tot i això, l’institut s’ha omplert de fum negre.

Segons Bombers, fins al Vilumara s’han desplaçat 7 dotacions de bombers. Quan han arribat, l’institut ja havia estat desallojat. Els bombers han assegurat que no hi quedés ningú a l’interior, han apagat el foc i han iniciat la feina de ventilació, que es perllongarà durant algunes hores.

Segons la direcció del centre, l’incendi s’ha produït al departament de català i castellà, i possiblement l’ha provocat un ventilador. Els exàmens de batxillerat han quedat suspesos.

No hi ha hagut danys personals. Encara es desconeix quan es podran reprendre les classes.

La presència de bombers, mossos i guàrdia urbana ha obligat a tancar l’avinguda Josep Tarradellas en aluns moments. A hores d’ara ja es pot circular.