El Centre d’Esports L’Hospitalet va caure eliminat a la primera ronda de la Copa del rei davant de l’Almeria de 2a Divisió. El resultat final de 1 a 4 no reflecteix el que es va veure damunt del terreny de joc. Una derrota que ha de servir per fer créixer a l’equip. 

Un Hospi fidel al seu estil i filosofia de joc va plantat cara, i de quina manera, a tot un Almeria de la 2a Divisió. Els riberencs van sortit decidits a atacar i a fer-se amb el control del partit. Als 24 minuts de partit, el jugador visitant Appiah va obir el marcador marcant a porteria buida. L’Hospi va mantenir la cara al partit, i va continuar insistint en el seu estil. Però una jugada de mala sort va provocar que Diego Martínez fes el 0 a 2 en pròpia porta.

Només començar la segona part el conjunt de Jonathan Risueño va retallar distàncies a l’electrònic gràcies a un gol de Carmona que, d’una banda feia justícia al que s’havia vist a la primera meitat, i de l’altra posava de nou a l’equip dins de l’eliminatòria.

El gol va esperonar encara més l’Hospi, que realment va ser l’amo i senyor de la resta de l’enfrontament. A manca d’un minut, i quan més apretaven els riberencs, l’Almeria va fer el tercer, i en el temps d’afegit, va arrodonir el marcador posant el 1 a 4 definitiu.

Tot i el resultat la sensació a l’equip era d’haver plantat cara i demostrat que l’estil de joc no es negocia.
L’Hospi ja pensa en el proper partit de lliga que l’enfrontarà diumenge a l’Andorra, un dels equips favorits per quedar entre els tres primers classificats.