La plaça del Repartidor ha estat el lloc de trobada de la canalla de les colles de L’Hospitalet i de les colles convidades. En primer terme s’ha fet la concentració i la plantada a la mateixa plaça i des d’allà ha començat la cercavila.
La pluja ha fet que la trobada hagi començat amb una mica de retard encara que finalment s’ha pogut celebrar. Una tradició que passa de pares a fills i que permet tenir substituts. El recorregut ha estat: plaça del Repartidor, carrer Tarragona, rambla de Just Oliveras, carrer Prat de la Riba i arribada al Casino de L’Hospitalet que ha estat el punt final de la cercavila.


Les colles participants han estat: Gegants i capgrossos de la Florida; Gegantons de Sant Josep; Gegants del Drac d’Or i Gegantons de Bellvitge. Totes les colles participants han fet plegades un ball final.

