La campanya “Posa’t la Gorra” creada per l’Associació de Familiars d’Amics i Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) l’any 2001 per sensibilitzar i visibilitzar el càncer infantil, ha arribat a la 23a edició, amb la col·laboració un altre any dels Mercats de L’Hospitalet.

Els paradistes i clients dels mercats han pogut comprar les gorres, que costen 8 euros, per contribuir a mantenir la gratuïtat dels serveis que presta AFANOC per a les families amb infants amb càncer i així millorar les seves condicions als hospitals.

El president de l’entitat, Narcís Serra, s’ha volgut mostrat molt agraït amb els mercats i el seus paradistes perquè amb la seva col·laboració ajuden a fer més visible la seva causa: “Poder ser-hi als mercats ens dona molta visibilitat”, ha afirmat.

En aquesta nova campanya, la gorra ha estat dissenyada per l’artista brasilera Tarsila Schubert, on predomina el verd, taronja, rosa i el blanc i al frontal apareix un ull amb aquests colors. L’ull també s’ha convertit en el símbol de la campanya que convida a mirar més enllà de les aparences.