Fins al 9 de novembre, La Farga de L’Hospitalet es converteix de nou en el centre de les manualitats i del moviment “Do it yourself”, fes-ho tu mateix. Aquesta edició arriba amb la novetat del Creativa Women, un espai que posa de relleu el talent femení, dedicat a les dones emprenedores, dissenyadores, al benestar i l’autocura.
Daniel Foncillas, codirector del saló, afirma que “és un espai dedicat íntegrament a la dona, al seu creixement personal, al seu talent i amb tallers demostracions i taules rodones amb temàtiques interessants per a elles”.
Aquest mes de novembre la creativitat dels expositors i dels talleristes del saló s’inspira en les artesanies de França, com a país convidat de l’edició, que a més té al patchwork com a disciplina protagonista. Precisament, es podrà visitar una àmplia exposició formada per 70 peces de l’Associació Espanyola de Patchwork.
Enguany s’hi apleguen més de 800 tallers, 130 expositors de 13 nacionalitats diferents i més de 15.000 productes i materials.


El saló també estrena el Market Place online, un espai pensat perquè s’allargui tot l’any l’experiència de descobrir , inspirar-se i comprar materials de manualitats, costura, scrapbooking, patchwork o art. En aquest nou entorn digital, tots els expositors del certamen ofereixen una selecció de productes.
Podeu veure el reportatge del Taquilla Inversa sobre una de les botigues participants en aquesta edició del Creativa:
En aquest edició a més torna el Make&Take, tot un seguit de tallers exprés que permeten fer un tast d’un munt de tècniques diferents. En total són 236 tallers de 45 minuts on aprens una técnica i pots portar-te la peça resultant a casa. Al Primer Segona vam parlar amb la seva la Vanessa Tejero, impulsoea de l’espai:
L’horari del saló és de dijous a dissabte de 10h a 19:30h, i diumenge de 10.00 a 15.00 h i l’entrada val 3€.

