Les fundacions Santa Eulàlia i Sant Roc, que atenen més de 3.500 persones grans a la ciutat, han unit forces amb l’estudi de tatuatges Black Ship Tattoo. Junts, han iniciat una campanya ‘Rosa Eterna’, perquè cap dels seus usuaris es quedi sense rosa aquest Sant Jordi.

Per recaptar fons, ofereixen tatuar-se una rosa a canvi d’un donatiu de 100 euros, que es destinarà íntegrament a la compra de roses. Uns tatuatges que farà l’equip de tatuadors de l’estudi Black Ship que lidera Kike Esteras, conegut pels seus dissenys de roses.

Qui no vulgui tatuar-se una rosa també pot participar en la campanya. N’hi ha prou amb entrar a la pàgina web de la fundació i seleccionar qualsevol altra modalitat de donatiu, que rebrà igualment obsequi.

Així, per una aportació de 10 euros s’obtindrà una bossa de tela amb una rosa estampada, mentre que amb 50 euros serà una il·lustració del disseny d’un dels tatuatges. D’altra banda, si es fa una aportació de 500 euros es rebrà el tatuatge de la rosa i la resta d’obsequis.

A més, també es pot col·laborar amb un import personalitzat. Hi ha temps fins a la Diada de Sant Jordi.