El bar Agapito serà tancat durant sis mesos com a resultat de l’expedient administratiu obert per l’Ajuntament per incompliment de la llicència administrativa i per superar amb escreix l’aforament permès.L’Ajuntament ha resolt l’expedient administratiu obert al bar de copes Agapito, situat a la carretera del Mig cantonada amb Pau Casals, i ha decidit el tancament cautelar durant sis mesos. La decisió es pren per incompliment de la llicència administrativa en actuar com a after hours sense permís i per excés en l’aforament del local.

Fa unes setmanes els Mossos d’Esquadra van detenir dues persones en un registre que es va fer al bar Agapito després de les queixes dels veïns pel soroll i per aldarulls. Durant el registre, la policia autonòmica no va trobar substàncies estupefaents, però va obrir acta per tinença d’armes en trobar navalles i una pistola d’aire comprimit.

A l’operació policial es va detenir dues persones, una per estar en ordre de recerca i captura i l’altra, una dona, que va agredir un agent dels mossos.

Ràdio L’Hospitalet i Canal-h.net 22/03/05