Unes imatges publicades a les xarxes socials mostren l’acció vandàlica d’un grup de grafiters a l’estació de metro de Santa Eulàlia. Els fets van passar el 14 de Juny i van obligar a aturar momentàniament el servei.

El sindicat de seguretat i serveis de Catalunya ADN Sindical ha penjat un vídeo a X on es mostra com s’han produït els fets i alerten que darrerament han detectat un augments d’aquestes accions al metro i que passen gairebé a diari.  A les imatges es veu com dos nois es passegen per les vies del metro, just a la capçalera d’un dels combois. Els nois aixequen els braços en senyal de victòria mentre un tercer els fa fotografies amb el mòbil des de l’andana contrària.

Segons han publicat alguns mitjans de comunicació, des del sindicat de vigilants de seguretat ADN sindical alerten que aquests fets són habituals en aquesta situació ja que fugen a la següent estació, la de Mercat Nou, que es troba a l’aire lliure.