Dia complicat per a la xarxa de Rodalies Renfe a diversos municipis a causa de la presència d’un objecte metàl·lic de grans dimensions sobre la catenària entre Barcelona Sants i l’estació de Bellvitge-Gornal. Dijous 18 de setembre a la tarda, el servei de set línies de Rodalies: R2, R2 Nord, R2 Sud, R14, R15, R16 i R17 s’ha vist afectat segons ha informat Renfe.
L’incident s’ha produït poc després de les cinc de la tarda, quan una barra metàl·lica ha impactat sobre la catenària. Per motius de seguretat, la circulació s’ha reduït a una sola via en sentit sud, coincidint amb l’hora punta. Això ha comportat retards importants i la cancel·lació de diversos trens amb destinació Vilanova i la Geltrú, Castelldefels i Granollers Centre.
A hores d’ara, Renfe ha comunicat que la incidència està solucionada i que les freqüències i els horaris de pas s’estan recuperant de manera progressiva.