Amb una espectacular posada en escena, el calendari d’advent ha tornat a L’Hospitalet. Cada dia, a partir de les 18.30 hores es destaparà una de les finestres de l’Ajuntament on es mostrarà una nova activitat.

Els Hospis, amb el seu estil esbojarrat, s’han encarregat d’estrenar el primer regal de desembre.

“Doncs la plaça s’ha convertit en un calendari d’advent i hi ha hagut un espectacle molt guai”, recorda una de les nenes que ha vingut a veure l’esdeveniment.

Els més petits han gaudit amb moments ben variats i divertits gràcies a l’espectacle de mapping: “hi havia gent i s’estava trencant tot”, expliquen uns dels infants. Altres es queden amb el moment del moment en què “l’ajuntament girava tot” o quan “el Tió s’ha començat a menjar tot”.

No podia faltar un dels clàssics del Nadal: l’escudella, que també ha comptat amb una escenificació digital amb la recepta en forma de vídeo.

La canalla també té altres motius per venir cada tarda a la plaça de l’Ajuntament: “vinc cada dia perquè em menjo una xocolatina i he de venir perquè m’encanta”, comenta tot un nen fanàtic del calendari d’advent.

A les finestres s’anunciaran tallers, actuacions musicals, representacions teatrals i tota mena d’actes relacionats amb Nadal.

El dia 15 de desembre hi haurà funció especial per commemorar els 100 anys de L’Hospitalet com a ciutat.

Consulta el programa d’activitats de Nadal en PDF