La 1a divisió nacional femenina de waterpolo ja té l’AESE com un clàssic de la categoria. Deu temporades consecutives a la divisió de plata estatal signifiquen una trajectòria més que consolidada en una lliga complicada i exigent, però que ja no té secrets per a l’entitat de Santa Eulàlia.
I bona part d’aquesta història l’ha viscut en primera persona Judit Pujol. Entrenadora i directora tècnica des de l’any 2021, el seu AESE no ha tingut excessius problemes per salvar la categoria aquesta temporada. A punt d’entrar al grup d’ascens, la disputa final del grup de descens no ha estat un gran entrebanc. Ple de victòries fins ara —quatre de quatre— i salvació a la butxaca.
“Estem molt contentes, és el resultat de la feina feta durant cada setmana i tota la temporada”, explica Judit Pujol. “Molt orgullosa de totes elles”, sentencia.
Falten quatre jornades més, quatre partits en què l’AESE no té necessitat de patir. Ara bé, el conjunt de Santa Eulàlia és líder i vol mantenir aquesta posició fins al final. I, a més, Judit Pujol sempre s’ha caracteritzat per centrar-se molt en el creixement individual i col·lectiu dels seus equips. Sense pressió, aquesta idea es pot potenciar encara més.
“Igual que tots els partits que hem jugat. Anar pas a pas, treballar un a un, gaudir-los molt i intentar guanyar-los tot”, explica Judit Pujol sobre els objectius de l’equip en aquestes darreres quatre jornades.
L’AESE té ara un parell de setmanes de descans. L’equip tornarà a la competició el pròxim 11 d’abril, a casa, contra el Ciudad de Rivas.