El Festival de Curtmetratges de L’Hospitalet aposta per nous formats dins de la seva programació anual i ha tirat endavant la primera Mostra de Cinema Jove LGTBIQ+ de la ciutat. La mostra que es farà dijous 8 de maig a l’Auditori Barradas és una aposta per un cinema compromès amb la necessitat de crear referents i noves narratives.
A la darrera edició del Festival de Curtmetratges de L’Hospitalet es van rebre 375 curts en la categoria Global i un gran nombre d’aquests abordaven la temàtica LGTBIQ+. És per això que des de l’organització han tirant endavant la primera mostra de cinema jove LGTBI+, una mostra que vol ser un compromís amb la mirada i la construcció d’un nou món.
Projecció i col·loqui posterior
En total es projectaran 5 curtmetratges que també aborden altres temàtiques més enllà de la principal. La coorganitzadora de la mostra, Elena Maravillas, ha explicat que es parla de temes com la salut mental, la tensió entre l’espai rural i l’urbà i les xarxes de recolzament, entre d’altres.
Després de la projecció es farà un col·loqui amb la presència de l’actriu Helen García i la cineasta Meritxell Blanco. Les entrades ja estan a la venda a un preu de 3 euros.
