S’ha celebrat la primera edició de NutriExpo al Centre d’Activitats la Farga, una fira sobre nutrició i dietètica que ha comptat amb professionals del sector i que ha recollit les novetats més importants sobre nutrició. Els visitants han pogut gaudir de tallers, conferències, demostracions, degustacions i cuina en directe.

El Dr. Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia i organitzador de l’esdeveniment, ha explicat per què era necessari tenir un espai d’aquestes característiques. “L’objectiu és obrir un marc de diàleg entre nutricionistes i dietistes que treballen a hospitals, a menjadors escolars i a restauració col·lectiva amb la indústria alimentària i farmacèutica, per tal que puguin tenir aquesta informació de ben a prop i així assessorar millor a la població”.

En aquest espai, els professionals del sector de la nutrició i la dietètica també han pogut donar a conèixer les seves empreses i els seus productes al recinte firal, on han obert un diàleg entre professionals i consumidors, al mateix temps que han comptat amb la presència de la indústria alimentària.

“Em sembla molt important poder tenir l’oportunitat d’estar aquí per donar-nos a conèixer i per tal que els professionals sàpiguen com fer servir els nostres productes a la consulta. Hi ha deficiències que no es poden cobrir només amb alimentació”, ha explicat la Marta Pardo, fundadora d’Oleum Dietètica, una empresa canària que s’està implantant a la península.

Amb més de 2.000 professionals registrats, l’organització considera un èxit aquesta primera edició, on els nutricionistes han pogut estar en contacte tant amb laboratoris de productes nutricionals per a les seves consultes com amb la indústria alimentària, per conèixer les necessitats del consumidor i poder oferir uns serveis més complets.