Encara que una biblioteca podria ser un lloc on el silenci sempre s’ha de respectar, a la Central Tecla Sala tornen a trencar amb aquest pensament i tornen a organitzar juntament amb la Societat de Blues de Barcelona, l’activitat “Blues x tu!”.

Tots els dimecres de juny a les 19 hores, la Biblioteca acollirà tertúlies il·lustrades amb música en directe de manera gratuïta.

El blues a L’Hospitalet o la influència a Els Rolling Stones

El cicle començarà el dimecres dia 5 amb la conferència “L’Hospitalet i el blues“, a càrrec de Juan Ventosa Vicente Zumel entre d’altres ponents. El 12 de juny, Ramón Reventós abordarà la influència del blues en la icònica banda The Rolling Stones. El dimecres 19, es projectarà el documental Barna Blues, la història del blues a Barcelona, amb José Luís Martín i Manuel López Poy. Finalment, el dia 25, Jordi Prat, tancarà el cicle amb la conferència “Orígens i curiositats del blues.

La Biblioteca Central Tecla Sala lluita per apropar i fomentar als veïns i veïnes la música de blues des que l’any 2006 va crear conjuntament amb la Societat de Blues de Barcelona un fons documental sobre aquest gènere musical. L’any 2012 va ser declarat Fons Europeu del Blues per l’European Blues Union.