Un motorista hospitalenc (P.V.R.) de 18 anys, exjugador del Rugby Club L’Hospitalet, ha mort després de ser atropellat al punt quilomètric 199 de la C-31, a L’Hospitalet, segons ha informat el Servei Català de Trànsit.
Prèviament, el jove s’havia xocat contra un primer cotxe i, quan els dos conductors es trobaven en el mateix lloc de l’accident tramitant-ne els papers, un segon turisme ha atropellat al motorista. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís del sinistre a les 21:50 h d’aquest passat dijous 28 de maig.
A conseqüència de les ferides ocasionades per l’atropellament, el jove ha estat traslladat a l’Hospital de Bellvitge on, finalment, ha perdut la vida a la mitjanit. Els Mossos ja estan investigant les causes del sinistre.
Des dels inicis d’aquest 2026, han mort 51 persones en accidents, 22 de les quals eres motoristes, segons les dades provisionals del Servei Català de Trànsit.
El Rugby Club L’Hospitalet ha lamentat en un comunicat la pèrdua del jove: