Diumenge, 31 de maig, ha mort Emili Salas,als 87 anys. Veí de Bellvitge ha estat llargament lligat al món sardanista. Salas va estar durant molt de temps al capdavant del Grup Sardanista Tot Bellvitge, entitat que va presidir fins a la seva desaparició l’any 2018, i des d’on va divulgar la cultura catalana i sardanista.
Des de l’entitat van impulsar la tradicional Festa de l’Arbre, amb la plantada d’arbres i la ballada de sardanes.
Esquerra Republicana, partit en què es va presentar per tancar les llistes de la candidatura a l’Ajuntament del 2019, li va atorgar el premi Justa Goicochea pel seu amor a la sardana.
La cerimonia de comiat tindrà lloc demà dimarts, 2 de juny, a les 12.00 hores al tanatoni de la Granvia.