L’afició de L’Hospitalet que vulgui seguir la final de mundial de futbol de forma comunitària podrà fer-ho gràcies a la pantalla gegant que s’instal·larà a la plaça de l’Ajuntament. Serà una pantalla de grans dimensions, de 6 x 3,5 metres. La final la jugaran Espanya i Argentina.

Transcorreguts 16 anys des del gol d’Iniesta a Sudàfrica contra Països Baixos, Espanya, amb una nova generació de jugadors, amb Lamine Yamal com a estrella, però amb un estil igualment basat en el joc de posició i combinació, mirarà d’estampar la segona estrella mundialista a la samarreta.

La final, que es disputarà a Nova York, diumenge 19, a les 9 del vespre, es projectarà, doncs, a la plaça de la Vila.

Però, des d’una hora abans, a les 8 del vespre, hi haurà una sessió de dj, que es repetirà en el descans del partit, una mitja part que, per decisió inèdita de la FIFA, durarà 30 minuts, en comptes de 15 minuts.

Com a mesura preventiva de seguretat, no es podrà accedir a la plaça de l’Ajuntament amb gots de vidre.

L’any 2024, amb motiu de l’Eurocopa, també es va instal·lar una pantalla gegant per seguir la final entre Espanya i Anglaterra, en aquella ocasió a la plaça Europa, amb una afluència de 2.000 persones, que van poder gaudir de la victòria de la Roja, amb gols de Nico Williams i Mikel Oyarzabal.