Divendres amb problemes a la xarxa de Rodalies que estan afectant a diverses línies. D’una banda, s’ha interromput la circulació entre les estacions de Bellvitge-Gornal i Gavà, que afecta la línia R2 Sud i els regionals de l’R14, R15, R16 i R17. Poc abans de les 11 del matí s’ha restablert la circulació de combois per via única entre Bellvitge i El Prat. Renfe ha xifrat en 900 els viatgers afectats. Hores d’ara la circulació entre les dues estacions ha quedat restablerta, un cop solucionada la incidència a la cantenària.
Tot hauria començat a quarts de 9 del matí quan un tren ha quedat aturat sense tensió entre Bellvitge i el Prat durant més d’1 hora. Els passatgers han pogut finalment sortir amb l’ajuda de bombers i Mossos i han caminat un quilòmetre per les vies , fet que ha provocat talls de vies. El motiu ha estat una incidència en el subministrament elèctric de la catenària entre aquestes estacions, segons informa Rodalies. Tècnics d’Adif estan treballant per reparar aquesta incidència.
Alguns usuaris han explicat a LHDigital els incovenients d’aquesta situació. És el cas de Sara Pérez que ha “trucat a la feina per avisar que arribava tard, però és que al final no arribo perquè no passa cap tren”. Una altra usuària ha explicat que “vinc d’estudiar i després de fer les pràctiques i no sé com m’organitzaré encara i només estic a una parada de El Prat”. Valentina Segarra explica que”no ens han informat i no sabem quan trigarem perquè els trens no obren les portes quan arriben a l’estació”. Berta López s’ha referit a que “hem vist moltes televisions i ja hem vist que només funcionava una línia. Vaig a Barcelona i ja veurem quan arribo”.
Les xarxes socials recullen en aquests moments imatges com aquestes:

Vídeo de veïns dels barris de Bellvitge i Gornal.
El director de Rodalies, Antonio Carmona, ha demanat disculpes per la incidència a Bellvitge i ha xifrats en 900 els viatgers afectats.