Manel Serrano és el representant de L’Hospitalet al Campionat Nacional de Poetry Slam que es farà del 18 al 20 setembre a Lleida. Aquest hospitalenc s’ha estrenat aquest any en el món del poetry slam i ho fa fet com a campió de la lliga regular a la ciutat.
Serrano estudia física i enginyeria electrònica i en el seu temps lliure escriu i es mou pels circuits de poetry slam de Sant Boi de Llobregat, Santa Coloma de Gramanet i L’Hospitalet. Serrano explica que “la física i l’art són dues maneres de veure el mateix món.
La lliga de Poetry Slam a L’Hospitalet ha tornat aquesta temporada després d’uns anys d’aturada. Les jornades de la lliga s’han celebrat, enguany, al Centre Cultural Santa Eulàlia.
Seccions