El principal congrés mundial dedicat a la indústria audiovisual es prepara per celebrar una edició de rècord al recinte Fira Granvia de Barcelona del 4 al 7 de febrer. L’Integrated Systems Europe (ISE) ocuparà 92.000 metres quadrats, un 20% més que l’edició anterior, utilitzant per primera vegada l’espai del Hall 8.1. Aquest creixement permetrà acollir més de 1.600 empreses expositores, entre les quals es troben grans noms com Samsung, Panasonic o LG.
Amb el lema “Connection Restored”, l’esdeveniment s’ha consolidat com una cita ineludible per a professionals del sector. De fet, s’estrenen 330 noves empreses, 30 catalanes i una quinzena que participen per primera vegada en la qual, tal com han avançat en la presentació de l’esdeveniment serà l’edició més ambiciosa i dinàmica fins ara. En total, hi haurà més de 80 expositors del país.
Segons el director general del congrés, Mike Blackman, el nombre de visitants preregistrats ha augmentat un 20% respecte al 2024, amb un creixement destacat de professionals procedents d’Àsia, l’Índia, Orient Mitjà, Amèrica del Nord i del Sud. Per reforçar aquestes connexions, l’ISE tornarà a acollir el European Latin American AV Forum (ELAF), un espai clau per fomentar les aliances entre Europa i Amèrica Llatina.
Novetats per a l’edició d’enguany
- Esports Arena: Una àrea dedicada als esports electrònics, amb competicions, emissions en directe a través de Twitch i demostracions de tecnologia audiovisual d’última generació. Aquesta iniciativa es realitza en col·laboració amb la Lliga de Videojocs Professional (LVP).
- Fòrum d’inversió i zona per a startups: Organitzat amb Tech Barcelona, aquest espai busca impulsar la innovació i la col·laboració entre emprenedors i empreses del sector.
- Tech Tours per Barcelona: Rutes per llocs emblemàtics com el Museu OFF o l’Hospital Sant Joan de Déu, amb l’objectiu de connectar la tecnologia amb el públic local.