El cineasta hospitalenc Gerard Candeal fa un pas endavant en la seva trajectòria amb la presentació del seu primer llargmetratge, ‘Tercer Acto de un drama cotidiano’, una producció independent desenvolupada amb un equip majoritàriament local.

Abans d’iniciar el seu recorregut per festivals, el film s’ha projectat en un passi privat especial amb l’equip, amistats i col·laboradors. La projecció va tenir lloc el dissabte 25 d’abril a les 16 h als cinemes Kinépolis Splau, com a pas previ a la seva distribució oficial.
La pel·lícula se centra en la figura de Paul, un guionista experimentat que afronta l’oportunitat de la seva vida: escriure un guió amb total llibertat. Però aquest repte també el confronta amb la por de no complir les seves pròpies expectatives. Turmentat per un passat que alimenta la seva depressió, el protagonista haurà de trobar la manera d’acabar el tercer acte del seu relat.

