Del 4 al 8 d’agost, l’Hospital General de l’Hospitalet se suma a la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb un complet programa d’activitats gratuïtes i obertes a tota la comunitat, sota el lema d’aquest any: Prioritzar la lactància materna, crear sistemes de suport sostenibles.
Amb el títol ‘Amor amb sabor a llet’, des del Consorci Sanitari Integral, volen sensibilitzar sobre la importància de la lactància materna i promoure espais de reflexió i aprenentatge, amb la participació de professionals de referència en neonatologia, puericultura i lactància. La Setmana Mundial de la Lactància és una oportunitat per visibilitzar els beneficis d’aquesta pràctica i reforçar els vincles afectius entre mare i nadó, trencant mites i compartint coneixements.
Tallers i col·loquis
- 4 d’agost – 12:00 h
Taller: La importància del bon inici de la lactància. Prevenció de la ingurgitació mamària i la mastitis.
- 5 d’agost – 12:00 h
Cinema i col·loqui: Projecció de “Un feliz acontecimiento” i debat posterior.
- 6 d’agost – 12:00 h
Col·loqui: Lactància materna: la teva llet, el seu futur.
- 7 d’agost – 12:00 h
Taller: Desterrem mites i falses creences sobre la lactància. Parlem de l’oxitocina, l’hormona de l’amor.
- 8 d’agost – 12:00 h
Conferència de clausura a càrrec de la Dra. Fátima Camba Longueira, neonatòloga de l’Hospital Vall d’Hebron.
També es podrà visitar durant tota la setmana l’exposició permanent cebtrada en fotografies sobre lactància materna a l’entrada, passadís i cafeteria de l’Hospital durant tota la setmana. Les inscripcions s’han de fer a través del mail: aegea@csi.cat.