El CE L’Hospitalet no aixeca cap. Derrota duríssima al camp de la UE Tona, amb males sensacions i un pessimisme cada cop més estès. Els riberencs han acabat golejats, 4-1.

Amb una primera part sense resposta del CE L’Hospitalet. Després d’un inici dubitatiu, amb els dos equips sense imposar-se, el conjunt local s’avançava al minut 21 amb un gol de Roger García. Com ja comença a ser massa habitual, els riberencs acusaven excessivament el cop i la UE Tona ho aprofitava per marcar el segon al 33, amb Marc Roquet com a protagonista.

I si amb el 2-0 la cosa ja estava prou complicada, poc abans del descans Dani Molina veia la segona targeta groga i abandonava el terreny de joc abans d’hora. Un contratemps més per a l’Hospi, que marxava a vestidors sense poder treure’n res positiu dels primers 45 minuts.

La segona part s’ha iniciat amb un petit raig d’esperança. Joel Lasso anotava el 2-1 i donava certa il·lusió a l’equip riberenc. Però el miratge ha durat molt poc i al 55 la UE Tona tornava a marcar, novament Roger García, i acabava de sentenciar l’Hospi, que ja no aixecaria cap.

Ja al darrer instant, la UE Tona marcava el 4-1, amb un gol llunyà de Roquet. Era el cop definitiu per al CE L’Hospitalet, que avui ha tocat fons. Derrota molt dura, males sensacions i un horitzó en el qual, ara mateix, costa veure motius per ser optimistes.

L’Hospi és setè classificat i acumula ja deu derrotes. De fet, les estadístiques de 2026 són alarmants, amb un balanç de dues victòries, dos empats i sis derrotes. Vuit punts de 30 possibles és un bagatge molt pobre per a un equip que té com a gran objectiu l’ascens a 2a RFEF.