El Centre d’Esports L’Hospitalet afronta aquest diumenge una autèntica final al camp del Girona B, en la penúltima jornada del campionat de lliga. L’equip riberenc està obligat a guanyar i esperar una ensopegada del Tona per mantenir vives les esperances de jugar la promoció d’ascens a Segona RFEF.

Ara mateix, l’Hospi es troba a dos punts del Tona, que tanca les places de playoff i que visitarà el camp del Reus, un conjunt que, tot i haver-se proclamat campió de la lliga fa unes setmanes, ha perdut els últims tres partits consecutius. El vestidor del Centre d’Esports L’Hospitalet està centrat en fer la seva feina i en esperar que els d’Osona cedeixin almenys un empat en les dues jornades que resten.

L’Hospi està obligat a sumar els tres punts davant un Girona B, un conjunt que tot i estar ja classificat per al playoff, no guanya des de fa sis jornades. El filial gironí, jove i amb talent, juga en gespa natural, un factor que no hauria de condicionar als riberencs.

Un de les claus de l’Hospi en aquest tram final de lliga és la seva solidesa defensiva: només ha encaixat un gol en els darrers set partits. Una dada que reflecteix el treball col·lectiu de tot l’equip, més enllà de la defensa.

Després del duel d’aquest cap de setmana, el Centre d’Esports L’Hospitalet tancarà la lliga a casa davant el San Cristóbal, en un partit que podria ser decisiu si es manté amb opcions d’entrar al playoff.