No li surten les coses a l’Hospi, que ha tornat a perdre a domicili. En un partit amb decisions arbitrals qüestionades pels riberencs, el Mollerussa s’ha imposat per 2-1 i agreuja la crisi de l’equip de Jaume Delgado.
I això que la primera part del CE L’Hospitalet ha estat de nivell. En una temporada en la qual els hospitalencs no estan oferint bones sensacions a domicili, els primers 45 minuts semblaven una glopada d’aire fresc.
El domini de l’Hospi ha permès que, al poc de començar, els riberencs ja tinguessin avantatge gràcies al gol d’Adri Díaz. Una diana que arribava pocs minuts després d’un possible penal sobre Sanku, molt protestat pels hospitalencs. A les acaballes de la primera part hi ha hagut una altra possible pena màxima, tampoc xiulada per la tripleta arbitral.
La indignació de l’Hospi pels possibles penals no xiulats ha estat encara més notòria quan sí que s’ha assenyalat un a favor del Mollerussa, anotat per Lamin Juwara. Pocs minuts després arribava el segon gol visitant, marcat per Jofre Graells en un mà a mà contra Aliaga.
És cert que l’actuació arbitral no ha ajudat però també que a aquest Hospi li costa molt reaccionar quan rep un gol en contra. El penal ha estat un punt d’inflexió negatiu per al conjunt de Jaume Delgado, que a més ha hagut de pair el 2-1. Massa contratemps per a un equip que, enguany, s’està mostrant molt fràgil des del punt de vista anímic.
Així, el marcador no s’ha mogut més, malgrat que en els darrers minuts l’Hospi ha buscat l’empat. El 2-1 final deixa tocat a un CE L’Hospitalet que torna de buit i que, d’una forma o una altra, no aconsegueix pràcticament mai ser fiable fora de casa. L’Hospi es queda amb 31 punts, lluny de la zona de play-off d’ascens i amb la sensació que, aquesta temporada, res està sortit com s’esperava.