L’Hospitalet ha impulsat una nova eina digital per agilitzar el procés de recerca de feina als veïns i veïns que n’estiguin buscant. Les empreses podran incorporar les seves vacants al nou espai, anomenat Borsa de Treball Municipal – Empreses que cerquen personal.
L’objectiu és, d’una banda, facilitar a les empreses la publicació de les seves ofertes de treball i, per l’altra, reforça la connexió amb les persones que busquen una oportunitat laboral a la ciutat.
Des de l’Ajuntament asseguren que aquest nou sistema és “més àgil i senzill” en comparació al mètode anterior. Ara les companyies podran difondre les seves vacants a través d’un formulari en línia, mentre que abans necessitaven emplenar una documentació específica que es trametia per correu electrònic i que requeria una verificació digital.
Amb aquesta iniciativa es pretén dinamitzar el teixit empresarial local i promoure la captació de talent.